Sanyu Onderwijs

Joan

Joan Leerkracht, docent Mens en maatschappij, dyslexiecoach, Remedial Teacher en intern begeleider “Ik vind het erg belangrijk dat iedere leerling krijgt wat hij of zij nodig heeft. Een kind dat lekker in zijn vel zit zal goed tot leren komen. Kinderen zijn leergierig en gaan graag nieuwe uitdagingen aan, het is een voorrecht om dit […]

Taise

Taise Docent Engels “Wat een plezier om met de leerlingen elke keer weer een stapje vooruit te zetten”.

Liliana

Liliana Coach Wereldwijs “Op de Wereldwijs beleven we elke keer weer een nieuw avontuur”

Gamze

Gamze Individueel Leerlingbegeleider “Ik geniet er elke keer weer van als een leerling een klein stapje richting zijn toekomst zet”

Miriam

Miriam Coach en Muziekspecialist Hoogbegaafdheid “Ik gun alle kinderen een plek op school, waar zij mogen zijn wie zij zijn. Waar zij zich helemaal gezien en welkom voelen . Op de basisschool wordt het fundament gelegd voor toekomstige interesses en vertrouwen in zichzelf en in anderen. Ik ben blij dat ik hierin op Sanyu een […]

Alexandra

Alexandra Leerkracht en Coach “Als leerkracht vind ik het erg belangrijk dat ieder kind een fijne en leerzame schooltijd heeft. Ieder kind ontwikkelt zich op een andere manier en ik vind het leuk om elk kind tot bloei te laten komen op haar /zijn eigen manier, vanuit de basis van veiligheid en rust. Omdat ik […]

Pascalle

Pascalle Coach, Vertrouwenspersoon en Leren leren specialist “Ik wil de leerling een ster laten zijn in hun of haar eigen film, hun leven. Samen met de kinderen kijken naar hun behoefte van begeleiding bij het belopen van hun eigen leerweg en daarin ondersteunen. Zorgen dat elke leerling zich veilig en gerespecteerd voelt. We doen het […]

Suzanne

Suzanne Leerkracht, Coach en Specialist Hoogbegaafdheid Suzanne werkt al bijna twintig jaar in het regulier onderwijs. Zij heeft daarbinnen een brede ervaring opgedaan kinderen van verschillende leeftijden binnen diverse doelgroepen. Zij neemt haar ervaring, levenswijsheid en rust mee in de begeleiding van kinderen die net iets meer nodig hebben waardoor zij in hun kracht kunnen […]